عضو فعال کانون دفاع از حقوق بشر در ایران

۱۳۹۹ آبان ۱۹, دوشنبه

💢 از زندانيهای سیاسی حمایت كنيم


اینجانب #میلاد_تیر_خطیر متولد 65/5/25 ساکن شهرستان شاهی از توابع استان #مازندران 

فعالیت براندازی خود را از اوایل سال 1395 از طریق پیجی در اینستاگرام بالغ بر 50 هزار دنبال کننده با نام (متحد شویم) در فعالیت بودم.

اما متاسفانه درحال حاضر بخاطر بازداشت اینجانب, پیج متحد شویم در دستان اطلاعات سپاه است و بنام motahed07تغییر نام دادند

بنده در تاریخ 1398/5/11 برای حفظ تمامیت ارضی آب و خاک کشورم  از شهرستان شاهی برای شرکت در تجمع و اجابت فراخوان ملی میهنی دریای خزر (کاسپین) , که توسط شاهزاده رضا پهلوی صادر شده بود به تهران آمدم و مقابل مجلس شورای اسلامی توسط نیروهای لباس شخصی بازداشت شدم

یک ماه در انفرادی های وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه (209_و_1الف) ، دو هفته در بند انفرادی وزارت اطلاعات ، 

دوازده روز در بند انفرادی اطلاعات سپاه و هشت روز  در بند عمومی اوین بودم تا اینکه با تهیه وثیقه منزل پدری‌ام بصورت موقت آزاد شدم.اما مجددا به دادگاه فراخوانده شدم و طی حکمی ظالمانه بنده را به تحمل شش سال حبس تعزیری محکوم كردند.

امید است صدای بی‌صدای بنده و امثال اینجانب باشید.