عضو فعال کانون دفاع از حقوق بشر در ایران

۱۳۹۹ آبان ۳۰, جمعه

بازداشت سجاد مشهدی توسط نیروهای امنیتی در مشهد

http://hoghooghbashariyat.blogspot.com

 سجاد مشهدی همت آبادی، شهروند اهل مشهد روز چهارشنبه ۲۸ آبان‌ماه توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد. ماموران در زمان بازداشت اقدام به بازرسی منزل کرده و تعدادی از لوازم شخصی او از جمله، تلفن همراه و لپ تاپ وی را با خود برده‌اند.#حق_بشریت

 ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز چهارشنبه ۲۸ آبان‌ماه ۱۳۹۹، سجاد مشهدی همت آبادی، شهروند اهل مشهد توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

در زمان بازداشت این شهروند، ماموران از معرفی نهاد بازداشت کننده امتناع کرده و ۷ نیروی امنیتی تنها با نشان دادن حکم ورود اقدام به بازرسی منزل کرده و تعدادی از لوازم شخصی او از جمله، تلفن همراه و لپ تاپ وی را با خود برده‌اند.

یک منبع مطلع از شرایط این شهروند در این خصوص به هرانا گفت: “در زمان بازرسی منزل فرزندان خردسالش وحشت زده شدند که نیروهای امنیتی به همین دلیل از ادامه تجسس منصرف شدند. با توجه به وضعیت جسمانی و سلامت آقای مشهدی خانواده ‌اش نگران او هستند”.

آقای مشهدی از زمان بازداشت تنها یکبار در روز چهارشنبه با همسر خود تماس گرفته و از محل نگهداری ‌اش اظهار بی اطلاعی کرده است.

این منبع مطلع در این خصوص افزود: “در این تماس تلفنی تنها گفته است که نمی دانم کجا هستم و مهم هم نیست”.

تا زمان تنظیم این گزارش، از دلایل بازداشت، اتهامات مطروحه و محل نگهداری این فرد اطلاعی در دست نیست.

سجاد مشهدی همت آبادی، ۳۳ ساله، متاهل و شهروند اهل مشهد است.