عضو فعال کانون دفاع از حقوق بشر در ایران

۱۳۹۹ آذر ۱۸, سه‌شنبه

تجمعات اعتراضی پیاپی گریبان جمهوری اسلامی را گرفته است(4اعتراض دیگر)


http://hoghooghbashariyat.blogspot.com

امروز دوشنبه ۱۷ آذر، جمعی از کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر برای دومین روز متوالی در مقابل ساختمان مرکزی این واحد، گروهی از بازنشستگان هواپیمای ملی ایران (هما)، در مقابل ساختمان مرکزی این شرکت هواپیمایی، شماری از دامداران شهرکرد در مقابل جهاد کشاورزی این شهر و تعدادی از آبداران شهرستان ایذه واقع در استان خوزستان در مقابل ساختمان این شرکت، در تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.#حق_بشریت

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از عصرجنوب، امروز دوشنبه ۱۷ آذرماه ۱۳۹۹، جمعی از کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر برای دومین روز متوالی در اعتراض به تاخیر در پرداخت حقوق آبان و عدم دریافت افزایشات‌ مزدی سالیانه مقابل ساختمان مرکزی این واحد تجمع اعتراضی برگزار کردند.

یکی از اعضای هیات علمی در این باره گفت: “علیرغم تجمع دو روزه و درخواست دریافت حقوق و مطالبات تا کنون هیچ پاسخی به درخواست های ما داده نشده است.”


تجمع بازنشستگان هواپیمای هما

به گزارش ایران اینترنشنال، امروز دوشنبه ۱۷ آذر ماه ۱۳۹۹، گروهی از بازنشستگان هواپیمای ملی ایران (هما)، در مقابل ساختمان مرکزی این شرکت هواپیمایی تجمع کردند.

معترضان علت اجتماع خود را اعتراض به عدم اجرای قانون همسان سازی حقوق، عنوان کردند.

تجمع دامداران شهرکرد

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز دوشنبه ۱۷ آذر ماه ۱۳۹۹، جمعی از دامداران شهرکرد در اعتراض به نبود نهاد دامی مقابل جهاد کشاورزی این شهر تجمع کردند.

معترضان عنوان کردند: “مسئولان در قبال خواسته‌های ما بی توجه هستند و به ما می گویند بروید و با قیمت آزاد نهاده‌های دامی را تهیه کنید”.

تجمع آبداران شهرستان ایذه

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز دوشنبه ۱۷ آذر ماه ۱۳۹۹، جمعی از آبداران شهرستان ایذه واقع در استان خوزستان در اعتراض به بی توجهی مسئولان اداره آب و فاضلاب و پرداخت نشدن مطالبات مزدی و معوقه آنها در مقابل این شرکت تجمع اعتراضی برگزار کردند.

http://hoghooghbashariyat.blogspot.com